آغاز مسابقات جام حافظ شیرازی و نتایج آن

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

مسابقات جام حافظ شیرازی  با شرکت 84 بازیکن از سراسر کشور در شیراز آغاز گردید. این مسابقات که ویژه ریتینگ داران زیر 2000 و بازیکنان بدون ریتینگ می باشد فرصتی مناسب جهت اخذ ریتینگ بین المللی و یا افزایش آن می باشد. این مسابقات که به سرداوری داور فیده آروین ابریشمی  و نظارت داور بین المللی فریدون اسکندری برگزار می گردد در دور اول شاهد نتایجی دور از انتظار بود به گونه ای که در میز های 1 و 2 مدعیان بازی را واگذار کردند و در میز 3 بازی به تساوی انجامید در میز یک نفر اول جدول ابو طالب زائر به حریف بی ریتینگ خود رضا کاظمی باخت و روی میز 2 مرتضی چوپانی در مقابل دیگر شطرنج باز بی درجه محمد کشاورزی  تسلیم شد و روی میز 3 مسابقات حسین عباسی ریتینگ دار در مقابل پارسا خالصی خرد سال به مساوی رضایت داد. از دیگر نتایج قابل توجه روی میز شش مسابقات مهدوی بی ریتینگ بر مهبودی ریتینگ دار غلبه نمود.

دور دوم

روی میز یک مسابقات فلاحتی با ریتینگ 1930 به کلانتری باخت. سلیمی فرد بر کاظمی غلبه کرد و احترامیان بر کشاورزی فائق آمد مهدوی بر خداشناس با درجه بین المللی 1797 غلبه کرد و مرتضی چوپانی باز هم ناکام بود و بازی را به واحدی واگذار نمود .

 

دور سوم

سلیمی فر اینبار بر کلانتری غلبه کرد و 3 امتیازی شد. محمد جواد مهدوی نیز بار دیگر احترامیان (1887) از تهران را برد تا با غلبه بر 3 ریتینگ دار دست به کار بزرگی بزند اما خدادادی(1699) در مقابل پارسا نسب مغلوب شد بدین ترتیب در پایان این دور هفت بازیکن 3 امتیازی شدند.

 

دور چهارم

روی میز یک مسابقات سلیمی فر جوان بر مهدی مرادی غلبه کرد تا همچنان صدر نشین باقی بماند. محمد جواد مهدوی نیز بر فاضل تماسی غلبه کرد و 4 امتیازی شد واحدی اینبار برحسین عباسی (1931) غلبه کرد و چوپانی نیز با غلبه بر نشاط 2 امتیازی شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 




لینک ثابت


برچسب ها : آغاز مسابقات جام حافظ شیرازی و نتایج آن ,
بازدید : 471
[ یک شنبه 20 آذر 1390 ] [ 18:31 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب اسد اچ دی
  • وب دی ال سان
  • وب عکس
  • وب هاست